Måndag

Hej på er! Spenderad början av dagen med Madelen. Vi kollade tapeter, chillade hos henne med Sex and the city, åkte till Rusta, Stadium och så åt vi på Rosalis Deli också. Vi åkte sen hem till henne igen och kollade på några till Satc avsnitt innan hon åkte till jobbet och jag till sjukhuset. Jag spenderade ett par timmar hos min sjuka släkting och jag köpte med mig en skvallertidning, en glass och en dricka som uppskattades mycket. Ska försöka hinna åka dit en sväng i morgon också! Jag hatar att det inte finns någonting jag kan göra för att få det att bli bättre men som sagt så ordnar sig det mesta.

I kväll blir det mest att ta det lugnt, plocka lite här hemma och så där. På Lördag ska jag på bröllop och jag är riktigt nervös faktiskt, fråga inte varför men jag har inte varit på så många bröllop. Det ska bli roligt iallafall och på Torsdag kommer hon som ska gifta sig (vill inte säga vem det är förens efter) hitn och ska hjälpa mig med vad jag ska ha på mig för sånt där är ju så jävla svårt! Nej, nu ska jag försöka göra lite nytta på det här stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0