Lördag

Hey! Det har varit en lång dag. En riktig jävla berg och dalbana. Har varit på sjukhuset och hälsat på en av mina närmsta släktingar men vill inte prata om vem för det hör inte hit. Hur som helst så är det ingen större fara just nu men det är ändå jobbigt och påfrestande att se en person man älskar må dåligt! För övrigt så har jag och Johan bråkat en del idag men till slut löste vi det och nu känns det mycket bättre. Kändes som att vi redde ut massa skit som pågått länge så det var riktigt skönt! Jag styrde upp mat till oss av massa skit vi hade i frysen och det blev riktigt bra i slutändan men i morgon måste vi handla mat för vi har knappt någonting hemma. I kväll har jag jobbat, ville till Kåren, umgås med folk och fotografera men jag hade riktigt roligt på jobbet också. Elin lindade in stackars Dojjan i plastfolie så att hon såg ut som en mask och hela jobbet fick sig ett gott skratt kan jag säga! Det gick riktigt bra idag, mer att göra än vanligt och idag blev det fem timmar. Skönt, skönt!

I morgon blir det föhopnningsvis äntligen Arboga för mig och Johan för att hälsa på Johans systers familj. Det var för längesen nu och jag har inhandlat tre mycket söta presenter till min solstråle Maya. I morgon måste vi som sagt handla också och kanske ska jag också träffa Madelen och Ellen och äta lunch men vi får se vad som hinns med.

Nu ska vi snart sova och Johan är nog nöjd för jag fick med mig en hel låda med sushi hem, aldrig fel! Ni får sova så gott och ursäkta mig för den dåliga uppdateringen men så är det ibland! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0