Helgen

Vilken jävla helg! Fredagen var lite av en katastrof haha! Mycket småtjaffs, alkohol, bastu, umgänge, mat och så fick jag en ölburk kastad på huvudet också men allt löste sig till slut och allt som allt så var det en bra kväll. På Lördagmorgonen när vi vaknade hos Johans föräldrar blev det våfflor i massor och sen deckade jag och Madelen ett par timmar till för jag var så jävla slut! Vaknade efter ett par timmar, åkte till Mona Lisa, åt kebab och sen åkte jag och Johan hem till Örebro. Jag hoppade in i duschen fort som fan och sen cyklade jag till jobbet. Jobbade på slottsfestivalen från klockan halv tre tills ca elvatiden. Jag var helt slut efteråt men träffade Jonna en sväng och vi tog en promenad ner till Max och väntade på Johan. När han kom blev det käk. Idag fick jag gå upp tidigt återigen för att jobba med att plocka ner allt, rensa och sortera det vi hade haft i vårt tält på slottsfestivalen. Efter att jag var klar fick jag diska ett tag också så idag blev det en och en halv timma till. Har jobbat ca fyrtio timmar denna vecka och det känns helt underbart! Känner mig som en helt ny människa nu när jag jobbar på riktigt! Efter jobbet drog jag till Caroline, drack lite cola, fanta och chillade. Vi cyklade sen iväg till hennes föräldrar, käkade lite muffinsmet och chillade. Nu är jag hemma igen och snart ska jag och Johantill Maxi och handla. Det kanske blir stadsparken i eftermiddag och leka lite med Johans systers familj. I natt ska Felix sova över iallafall! Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0