Halmstad 09



Erika på sin luftmadrass på stranden! (Östra stranden) Det var verkligen som att vara utomlands. Strålande solsken varje dag hela veckan! Livets liv!
(Foto: Jag.)



Älskade, fina Madelen!
(Foto: Jag.)



Aldrig ätit bakad potatis så jag tänkte att jag kräsen som jag är skulle testa. För det första så smakade det skit och för det andra så kostade skiten 90 kronor. Aldrig mer fast det såg fint ut på tallriken iallafall, haha!
(Foto: Jag.)



Ellen, Ronja, Madelen och Erika på kvällen nere på stranden. Vi chillade där nere på kvällarna efter att vi fått klagomål på att vi var högljudda uppe vid stugan men det gjorde inte oss någonting, stranden är livet!
(Foto: Jag.)



Erika och jag tog en runda en eftermiddag och knäppte lite bilder på miljön runt stranden och fy fan vad fint det är där nere alltså. Där nere var det verkligen inga bekymmer, man känner sig så jävla fri!
(Foto: Jag.)



Erika och Madeleni havet i månskenet.
(Foto: Jag.)



Fina tjejerna: Sofie, Cocco, Ellen, Ronja, Stina, Erika och Madelen! Tack för en oförglömlig semester brudar! Den här kvällen var lätt den bästa!
(Foto: Jag.)



Solnedgången vid stranden! Riktigt fint!
(Foto: Jag.)



Fina Ellen på stranden i solnedgången!
(Foto: Jag.)



Maneter är roliga saker fast jävligt hala och äckliga.
(Foto: Jag.)



Jag älskar Halmstad, på dagarna, på kvällarna på nätterna. Vi var ju där vecka 27 och hade det varmaste och finaste vädret på hela sommaren! Vi måste tillbaka tjejer!
(Foto: Jag.)



Ronjas sandiga fötter på stranden där vi låg och pressade varje dag!
(Foto: Jag.)



Ellen och Ronja lekte lite i vattnet som var så långgrundt att man fick gå ut en, två km för att det skulle bli djupt och om jag ska vara ärlig så kom jag aldrig så långt ut, haha! Låg mest på min luftmadrass med en cider i handen och bara njöt av livet!
(Foto: Jag.)



Snäckor fanns det så klart överallt!
(Foto: Jag.)



Erika och Madelen, förfest på stranden! Det var en del folk på stränderna på kvällarna och ingen blev sur när vi härjade utan tyckte mer det var roligt. Det kom till och med förbi äldre som stannade och sjöng och pratade med oss! Det är så det ska vara och det är sådan jag ska bli när jag blir gammal :D
(Foto: Jag.)



Ni är så fina! Madelen och Ellen! :)
(Foto: Jag.)



Reseglasögonen på så klart! Ellen, Erika, Ronja och Madelen!
(Foto: Jag.)



Älskade Madelen som fyllde 20 år när vi var där nere!
(Foto: Jag.)



Madelens och Erikas silhuetter hoppar i havet.
(Foto: Jag.)



Måndagsklubben iu Tylösand! En nattklubb som låg precis nere vid stranden! Just go there!
(Foto: Jag.)



Ellen och Ronja på stranden den sista kvällen! :D
(Foto: Jag.)



Ellen och Erika :)
(Foto: Jag.)

Kommentarer
Postat av: Jenny

fiinna biilder :D

2009-08-14 @ 11:36:21
URL: http://jennyfeliciaasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0