Fredag

Igår när jag och Johan var klara så cyklade vi upp på stan och hem till Ellen där vi började förfesta. Ellen fyller på Onsdag nu i veckan men är inte hemma då så vi firade hennes födelsedag igår. Vi åkte räkbåten, drog till Liquid, stack iväg till Satin men jag rörde mig hemåt vid halv ett för jag var så trött och musiken var sämst men det var oviktigt för kvällen allt som allt var guld! Riktigt jävla roligt! Tack för igår Ellen och hoppas att du är nöjd med din 20-årsdag! :)

Nu är det Lördag och jag och Johan vaknade klockan ett. Inte bra alls så stort tack till dig Madelen för att du väckte oss! Idag blir det lugnt som fan, städa och plocka lite och föra över alla bilder från stationära datorn till externa hårddisken för någon står inte rätt till med min dator. Fick lönebesked idag också och så mycket pengar som jag får nu på Tisdag har jag aldrig tjänat så det går framåt! Härligt! Har precis sökt ett till jobb också för på restaurangen jobbar jag kvällar så jag har lätt tid med ett jobb på dagtid också, nu är det bara att hoppas att man får det. Nej, nu blir det en riktigt sen frukost.



Foto: Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0