Changes

I see no changes wake up in the morning and I ask myself is life worth living should I blast myself?

Lovade mig själv att inte skriva någonting, jag vet knappt själv varför. Jag vill ha en opersonlig blogg där ingen kan döma mig. Där ingen kan döma Lisa Adelia Linnea Ullström. För vem fan är jag? Jag skaffade den här bloggen för att börja på nytt, för att starta en blogg där bara mina bilder skulle dömas och inte jag. Jag vill inte att ni ska se hur jag ser ut eller vem jag är överhuvudtaget för det finns ingen anledning. Jag lovade mig själv att inte skriva och jag tänker inte göra det någon mer gång heller efter detta. Jag är svag som skriver men jag ska sluta älta det och sen ska jag publicera det här inlägget och gå vidare som vanligt. Jag är trött och utmattad, jag är trött på att tänka, överanalysera och jag är trött på att vara den jag blivit. Jag är inte samma person som jag var för några veckor sen men jag tänker kämpa för att bli mig själv. Jag tänker dela med mig av mina bilder i denna bloggen, ingenting mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0