Söndag, Måndag

I Söndags var det full rulle hela dagen. Var ute i Ökna hos Johan med mamma och Vigdis, hemma hos farmor i Gällersta och sen hem till mina päron och då kom min kusin över med sin familj för att vi skulle fira pappas födelsedag. Det blev god grillad mat och tårta till efterrätt. På kvällen tog jag en långpromenad med min älskade iPod, haha! Gick förbi min kusin och kollade på hans nya båt och sen gick jag förbi moster och hennes man. Var sjukt fint väder och så himla fint ute! På vägen hem gick jag förbi kyrkan och kollade till min mormor och morfars gravar. På kvällen däckade jag tidigt och gick upp fem morgonen där på och åkte till jobbet. Jobbade 06.00-15.00 och det var hur lugnt som helst på jobbet! När jag slutade åkte jag upp på stan och köpte två par shorts och ett linne. Väl hemma la jag mig i parken med Anna, Marcus, Tobbe och Madde och låg där och solade några timmar. På kvällen blev det lugnt hemma. Tisdag idag och jag och Madde är lediga så Malin har precis kommit in till stan med Olivia. Nu ska vi ut i solen och pressa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0