Livets dag

Shit, vilken bra dag jag har haft! När jag kom hem från gymet fixade jag iordning en riktigt god frukost och sen softade jag någon timma innan jag tog kameran och cyklade ner till Rynningeviken där jag låste fast cykeln och tog en långpromenad och så tog jag en massa kort såklart! När jag hade gått en, en och en halv timma hämtade jag cykeln och cyklade mot Naturens hus och bort mot Oset där jag cyklade runt här och där, fotade och så satte jag mig på en bänk och chillade en stund. Jag såg en orm, en jävla massa folk, fåglar och det var tussilago överallt! Nu är det ta mig fan vår hörni! :) Livets liv! Jag cyklade sen mot förbi WUC och ner till Stadsparken där jag också fotade lite. Cyklade sen hem och mötte Sabina på bakidan och vi pratade lite skit. Nu är jag hemma, har precis ätit lunch och väntar på att Johan ska få sluta jobbet så att vi kan hitta på något. Min energi är på topp idag, galet skönt kan jag säga er! Försökte precis ringa till min handläggade på Arbetsförmedlingen men han skulle inte vara där förens i morgon så jag får ringa då i stället. Ingen skada skedd :) Har tagit en massa bilder som kommer upp senare förståss! :) Hoppas ni har en bra dag i det fina vädret, häv er ut!

Carro och Manuu jag hoppas ni har det galet bra i Tyskland! Lär ju vara ännu varmare där borta! ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0