Finaste vädret

Hej på er! Inte bloggat idag, iallafall. Imorse vaknade jag, tog en dusch, fixade mig och sen kom Madde hit. Vi åt frukost och hon höll mig sällskap när jag diskade! När hon drog till jobbet slappade jag en stund och sen åkte jag till Salongen "unikt" där jag träffade Petra och en frisör som heter Carro. När Carro fixat klart Petras hår åkte vi till Karlslund där jag fotograferade Petra. Carro tog behind the scenes bilder så det kommer upp en massa senare! Iallafall så åkte vi sen till stan, satte oss på Java och tog en fika. Jag cyklade sen hem och Madde kom över. Vi la oss på baksidan och solade, spelade kort och tog det lugnt. Nu ska jag fixa lite saker och sen dra hem till Carros föräldrar. Vid tio ska jag hem till Jonna och umgås en stund innan jag ska hem och sova :)

Saknar dig Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0