Today

Dagens låt: Reef the lost cauze - Two guns up
Dagens frukost: Lite honungsyoughurt
Dagens lunch: Pasta, köttfärslimpa och brunsås
Dagens skönaste: Klar med iPoden nu så har massa ny musik, livet!
Dagens måste fixa: Bussbiljetter och en väska
Dagens vill: Träna (Simma)
Dagens saknade: Carro, Jonna och Julienne!
Dagens snygging: Tyrese Gibbons!
Dagens hälsa: Inte helt bra men bättre!
Dagens jobbiga: Tjat!
Dagens tv-program: Desperate housewives och Cougar town ikväll!
Dagens personer: Vigdis, Jessica och Johan.
Dagens tack: Tack Vigdis för att du höll mig sällskap med lunch och för att du tvättade mina skor. Tack till dig pappa för att jag får låna med mig din väska till Sthlm, det underlättar ordentligt!
Dagens vill ha: Pengar för en Adidaströja som jag ska sälja men det blir vid löning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0