It has been a good weekend

Den här veckan har varit riktigt bra. Har spenderat kvalitetstid med vänner och så har jag jobbat mycket. I onsdags hade vi utbildning på jobbet och det var så jävla roligt. Jag skulle kunna gå på utbildningar och livräddning varje dag. Vi hade teori första halvan och så var vi i vattnet andra halvan. Ja det var hur roligt som helst! Jag jobbade 09.00-22.00 i onsdag för en jobbarkompis var sjuk men det var bara skönt att få lite extratimmar trots att jag var helt däckad när jag kom hem. Igår och idag på morgonen har jag tränat. Det går riktigt bra nu faktiskt, har gått ner till min målvikt och där har jag inte varit på flera år så det känns riktigt bra :) Igår var det jobb med Camilla mellan 14.00-21.00 och allt gick hur bra som helst. Idag blir det jobb med Calle mellan 14.00-22.00! I ondags hände en olycka på jobbet också. En farbror svimmade inne i duschen så jag och Diana fick en del att göra kan jag säga. Allt gick iallafall bra och jag pratade med farbrorn igår och han mådde bra så vi gjorde en insats helt enkelt och vi var nöjda med det. Händelserik vecka och idag är sista jobbdagen den här veckan och sen är jag ledig i helgen. Måste fixa sista julklapparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0