Torsdag

Första April igår och jag blev lurad rätt rejält av mamma på morgonen, haha! Men det var mest en roligt skämt så jag blev inte arg iallafall haha! Bra det! Jag har iallafall haft en jävligt bra dag, flängt runt hit och dit som vanligt! I morgon ska jag träffa, Carro, Madde K, Ronja och Madde M! Ska bli riktigt roligt! Carro kommer hit tidigt om hon orkar och då ska vi bara mysa, umgås och det vanliga! Johan ska nog jobba en sväng i morgon vilket är bra för då slipper han vårat kackel haha. Nej, fy fan hörni vad vi längtar tills på Lördag! Carro ska ju få träffa Manuu igen och jag är så glad för deras skull. Finaste paret och han är en så jävla bra kille! Tycker galet bra om honom! Julienne fixade ju sina biljetter idag också så det kan inte bli bättre! Ni får ursäkta mig om jag tjatar om den här konserten hela tiden men jag/vi har verkligen sett fram emot den som fan! Jag får berätta allt efter, vill inte dra några smaskiga detaljer just nu men ni får nog höra allt på Söndag ska ni se ;) Nej, nu ska jag decka. Klockan är för mycket! Sov så gott nu och kramar på er! More love, less hate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0