Adidas

Åkte till Marieberg med Jonna, mamma och Vigdis för att kolla efter kameraväskor och det första vi såg när vi kom in var nya Adidasgrejer på Inter sport så jag la undan ett par blåa Adidasbyxor med orange/rosa aktiga streck. Tunga! Gick sen vidare, hittade inga feta kameraväskor som skulle passa någonstans så det blir nog att köpa en på A-foto. Kollade runt lite i affärer och köpe två riktigt feta örhängen och en riktigt thung t-shirt med graffiti tryck. Gick senare och köpte Adidasbyxorna för hade jag inte gjort det hade jag ångrat mig! Efter Marieberg åkte vi till Willys och handlade lite matvaror. Nu har vi (jag och Jonna) varit hemma ett tag, lagat mat, diskat och plockat lite. I kväll ska vi nog ut och i morgon ska jag nog åka till Ullared med mamma och Vigdis. Hade velat att Johan skulle följa med men vi har pratat om att åka dit senare vid ett annat tillfälle! Nu måste jag ringa mamma och kolla om det verkligen blir av eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0