Torsdag

Idag har jag varit extremt trött men efter att ha suttit hemma ett bra tag tog jag en dusch slängde på mig lite kläder och sen fick jag skjuts till Marieberg av mamma och hennes jobbarkompis ut till Marieberg! Tack än en gång för att ni ställde upp. Jag gick runt en sväng med Johan och Calle och medans dom åkte och käkade och så där så kollade jag i affärer! Det belv två tröjor och ett linne idag och nu räcker det nog med nya saker för resten av denna månad. Vill inte bränna hela lönen det första jag gör när jag fått pengar. Det vore jävla dumt. Hur som helst så har dagen varit seg, lugn och slapp. Har mestadels legat i soffan framför tv:n och halsovit men nu ska jag ta tag i det här livet och plocka rätt i svinstian som jag och Johan kallar hem. I morgon kan det ordna sig till det bättre på olika sätt i mitt liv. Jag hoppas på det bästa får både mig och folk i min omgivning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0